Nowe technologie w biznesie beauty
Aktualności
Nowe technologie w biznesie beauty

W czym mogą nam pomóc programy i aplikacje do zarządzania i jak mądrze z nich korzystać?
O wykorzystanie nowych rozwiązań technologicznych w biznesie beauty pytamy Joannę Kozielec, jedną z ekspertek 41. Kongresu LNE.

LNE: Jakie są najczęstsze obawy właścicieli gabinetów przed wprowadzeniem systemów do zarządzania salonem?

Joanna Kozielec: Najczęściej to strach przed tym, czy wszyscy pracownicy poradzą sobie z obsługą systemu i czy taka ,,nowość'' nie skomplikuje im pracy w salonie. 

LNE: W czym system do zarządzania może nas „wyręczyć”?  

Joanna Kozielec: Jest bardzo dużo takich rzeczy, między innymi uwolni nas od ciągłego odbierania telefonów, pisania z klientami na Messengerze czy przez sms-y, z ręcznego wysyłania przypomnień o wizycie, z tworzenia kart klientów, statystyk czy ręcznego prowadzenia magazynu produktów. A to tylko część plusów. 

LNE: Dlaczego dziś automatyzacja obsługi jest taka ważna? Czy nie sprawia, że tracimy osobistą więź z klientem?

Joanna Kozielec: Osobistą więź budujemy przede wszystkim podczas wizyty! Jeśli chodzi o ważne komunikaty, które warto wysyłać klientom, takie jak np. przypomnienie o wizycie, to klient nie wie, czy wysyłamy go ręcznie, czy robi to za nas system. W obecnych czasach, kiedy wszyscy są zabiegani, klienci często nie mają czasu na rozmowy telefoniczne i wolą dostać przypomnienie w formie smsa, chcą także mieć możliwość umówienia się na wizytę o dowolnej porze, w wygodnym dla siebie terminie. Dodatkowo jeśli nie posiadamy możliwości rezerwacji online, musimy odrywać się od klienta w trakcie wykonywania zabiegu, żeby odebrać telefon, a to na pewno nie wpływa pozytywnie na budowanie relacji. 

Podczas wiosennego Kongresu LNE poprowadzi pani wykład pt. „Automatyzacja obsługi klienta w praktyce”– dlaczego warto na niego przyjść?

Joanna Kozielec: Myślę, że największą wartością tego wykładu będzie zdobycie informacji na temat tego, co taki system może dać właścicielowi i pracownikom gabinetu oraz jakie są realne (w tym również finansowe) korzyści z posiadania takich rozwiązań.

Udowodnię również, że program do zarządzania to nie zbędny koszt, a duża oszczędność czasu i pieniędzy. 

Już nie możemy się doczekać!

SOBOTA / 28 marca godzina 16:50 / SALA PARYŻ

 

Joanna Kozielec /

Pasjonatka nowinek technicznych, nowoczesnych rozwiązań i aplikacji ułatwiających życie i pracę. Zajmuje się sprzedażą oraz prowadzi szkolenia z zakresu wdrażania systemów do zarządzania gabinetami oraz automatyzacji obsługi klienta. Kilkuletnie doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z właścicielami i pracownikami gabinetów pozwoliło jej poznać branżę i prawdziwe problemy salonów ,,od podszewki”, dzięki czemu jej wiedza oparta jest na praktyce.

 

By wziąć udział w Kongresie wystarczy kupić jednodniowy bilet lub dwudniowy karnet.

Ta edycja jest wyjątkowa bo przygotowaliśmy dla Was aż:

🔸 12 SESJI EDUKACYJNYCH
🔸 ponad 100 wykładów pokazów i warsztatów
🔸 największy w Polsce Kongres dla profesjonalistów

 

Sprawdź PROGRAM KONGRESU

Kongres i Targi LNE
Relacje